måndag.

varnar känsliga läsare för det som följer är enbart gnäll.

som om jag inte hade svårt för måndagar innan liksom. idagdagen: jag snoozade för länge vilket resulterade i att jag fick snabbduscha. jag fick schampoo i
klippsåret! dricka kaffe, facebooka, packa väska och sminka mig samtidigt. slängde på mig väskan och vippade kaffekoppen. det sista av kaffet rann ut över den vita duken. skölja av och nu fick jag också tävttmedel i klippsåret. lämna hund hos mamma och hämta (fallfärdig) cykel. leta upp cykelställ på campus då stödet inte går att fälla ner så den måste liksom stå i något. två timmar grammatik. hem och hämta hunden. hittade en påse grillchips i mammas skafferi (sorry mamma men jag kunde inte motstå) så nu har jag lökchips i klippsåret också.

nu är jag hemma hos mig och man skulle kunna hoppas att jag kunde skriva "så nu kan dagen bara bli bättre", men nej. när jag har ätit har jag det här att ta hand om:




och sen ska jag läsa den här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback