klippte ett litet hål i det långa fingret.

jag kände på mig redan innan att det skulle gå åt h-vete. sen tog det stopp och jag borde ha fattat. nej, jag tog i liite till. klipp. jag liksom hörde klippet innan jag kände att det gjorde ont. nu pulserar det mest och blöder. och jag kan inte räta ut fingret. satskap. men jag kommer iaf att hitta rätt vecka i kalendern.. hrm..

helgen är över och imorgon ska jag till skolan. om jag vill? nej, men jag måste ju få pengar på något sätt. de växer ju tydligen inte på träd här i området.

jag hade egentligen tänkt skriva ett positivt och glatt inlägg om min superbraiga helg, men humöret vände ganska snabbt när jag klippte mig i fingret. för att inte bara vara negativ och sådär tråk så säger jag god natt. och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback