jättestor, hårig spindel.

alltså, drömmarna jag drömmer varje natt blir bara värre och värre. de ´känns så verkliga att jag är säker på att jag är vaken, men ändå så är de så sjuka och överdrivna att jag borde veta bättre. vet inte hur många nätter den senaste månaden jag har drömt att Erik har (minst) en annan och varit beredd att strypa honom när jag vaknar, är så arg och sviken. men han, han ligger och snarkar fortfarande..
 
i natt drömde jag (bland annat) att det var en stor hårig spindel som kröp emot mig, jag försökte komma undan men den kom bara närmare och närmare. jag tog sats och var beredd att sparka bort spindeln.. jag kände till och med hur luden den var med tåspetsen.. sen, i sista sekund vaknade jag till och som tur var skickade jag aldrig ut benet.. det ludna jag kände var nämligen stackars sovande och snarkande Amor. det hade ju inte varit riktigt rätt att sparka ner honom från sängen.
 
 
nu ska jag klä på mig och åka till jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback