"vi tycker om pizza. det kan vi äta!"

idag, äntligen, kommer mina troll! min sista egentliga semesterdag så jag tyckte att de kunde få ledigt från förskolan de med. att få vara moster hela dagen!
jag frågade vad de ville äta till lunch och Milia svarade "vi tycker om pizza. det kan vi äta!" så det kan nog bli så. jag har liksom liiite svårt att säga nej till de här två.
med risk för att jinxa det så ser det ut att vara bra väder så förhoppningsvis kan vi vara ute lite.
dags att svälja det sista kaffet och ladda batterierna, det kommer gå i 110 fram till 17.30 och sen är det bara att svida om för att skaka rooompa. har en känsla av att jag kommer vara slutkörd och få en mycket billig fylla ikväll.
ha en bra fredag. kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback