weekend.

fredag
jag jobbade, gick hem på grund av att det blåste så förbannat. svor och förbannade det svenska vårvädret. sov trettio minuter innan lisa hämtade upp mig för att åka till malin. tacos och tjejkväll. och husesyn. det känns fortfarande overkligt att malin gått och köpt sig ett hus (ja, alltså malin och raoul). vuxenpoängen för det! var hemma igen runt elva och somnade i soffan innan jag hann känna efter om jag var trött.

lördag
vaknade 05.33 och kunde inte somna om. intog långfrukost och slösurfade innan jag och mamma gav oss iväg till plantagen för att införskaffa nya blommor.


mamis blommor.


sovrums- och vardagsrumsfönster hos mig.

sen var det dags för filmkväll med lillasyster. fem filmer, mat och snacks till förbannelse. 1,5kg godis, chips, chokladkaka, gurka/morotsstavar + dip, kakor och dumleklubbor. vin och en groggaluring på det. vi somnade i och för sig en tredjedel in i den andra filmen. men vi såg klart "
my name is Khan" och helvete vilken bra film!


varm smörgåstårta.


lillasyster spelade en sång eller fyra på sin pez-apparat.


godisbordet. bara att hugga in!

söndag

vaknade hos syster. godis, kaffe och frukost till två filmer. tog en promenad till pappa som skulle fyllt 51 idag. ett varv i solariet och avslutade med grillat hos mamma. nu borde jag duscha och skriva en dokumentation till jobbet men hänger mest här och på facebook.


grillar korv.

imorgon är det måndag. vardag igen, men bara en fyradagarsvecka. jobbar klämdagen men min stängning "brinner inne" på torsdag. så synd. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback