jag har mest ätit.

söndagkväll och helgen är snart slut. vet som vanligt inte riktigt vart den tog vägen. mest ner i min mage skulle jag tro, för satan vad jag har ätit i helgen. det är mest det jag har gjort. började med att besöka godishyllan i affären bredvid jobbet och sen har det bara fortsatt i samma riktning. mest skit är det jag har stoppat i mig också. fredagsmys, lördagsmys och söndagsmys.


gjorde lasagne till lunch idag. det blev väldigt mycket lasagne i väldigt liten form.


fortsatte eftermiddagen med att baka. äppelkaka och chokladmuffins.

har hunnit med att storhandla tillsammans med mami, promenera med hund och lillasyster och snart borde gubben rulla in innan han fortsätter till stockholm imorgon. jag hoppas på att börja morgondagen med att vara frisk och snorfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback