jag lovar att...

jag tror inte på nyårslöften. de bryts typ tredje januari och så sitter man där utan gymkort och har fortfarande drivvis med saker efter sig som man visst skjuter upp. inte är man så organiserad heller och stressen är tillbaka lagom till nyårsdagen.

trots detta ska jag lova, och troligtvis bryta.
- jag ska bli egoist. japp, jag ska lyssna till vad jag vill. tänka efter, känna och agera. jag ska må bra. jag ska hitta tillbaka till att trivas i mitt eget sällskap, för om inte jag gör det varför skulle någon annan?
- jag ska börja med det där förbannade plastkortet som gör att jag får köra bil. jag tänkte säga att jag ska ta det, men alltså jag vill ju ha en chans att hålla nyårslöftet. så att börja övningsköra känns ändå som en start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback