efter tenta.

satt uppe hela natten. lämnade in tentan vid nio och sen gick jag hem och sov i tre timmar. nu börjar efter tenta-renset. ett diskberg som luktar fan och nog snart var på väg att hoppa självmant ut genom fönstret är borta. nu ska jag ta tag i det där andra som luktar fan, jag. det är dags att skrubba bort alla lager av äckel som jag har på min kropp cch försöka reda ut mitt hår som numera är en tova. ett skatbo. beställde dammsugarpåsar nu så i helgen får det bli storstädning. imorgon och fredag är det dags för jobb igen, nästan en månad sen sist och imorgon börjar ja på riktigt. 7.30-16.30. så efter dusch blir det att ta sig till stan och hämta namnskylt och sedan ska jag hänga lite med lillebror ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback