att komma hem och känna lugn, värme och trygghet.




knightcat.
var hos storebror och man idag. packade lite och umgicks mest. köpte två soffor. de hade två vita tygsoffor som inte var fina nog för stockholm och sålde dem för 500 kr. jag tvekade inte och slog till. visst, endast en av sofforna får plats i mitt vardagsrum men jag magasinerar den andra. för det priset för de sofforna kunde jag inte låta bli. åh det kommer bli så fint!

jag älskar mitt hem och det lugn det ger mig. att det är så jag, att det är mitt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer gärna och inviger soffan någon kväll!

Postat av: Millah

Rackarns! ;) Såg på FB att dem sålde sofforna, och dem var ju gryyyymt fina! Sjukt avis! :D

2012-01-08 @ 22:38:24
URL: http://mikele.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback