sen sist.

har inte slagit in så många ord på det här stället på ett tag. jag vet liksom inte vad jag ska skriva. lillasyster tyckte att jag skulle skriva att hon är bäst. så, mikaela är bäst. typ.

vad har hänt sen sist då?


tisdag: roadtrip till ullared med malin och lisa!
ett tag var vi på väg till gnosjö men vi ändrade oss och vände tillbaka. kom fram till ullared hela och rena och shoppade hela dagen. för att undvika paniken om man tappat bort kundvagnen kom malin på den briljanta idéen att vi skulle fota namnet på våra kundvagnar så vi visste vad vi skulle leta efter/ropa upp. så där stod vi tre personer bland herrunderkläder och fotade vår kundvagn. som tur var behövde vi aldrig efterlysa dem (eller varandra!). trötta, fattiga och glada vände vi hem runt fyra har jag för mig. tre påsar och många fynd. bäst? sparkdräkten!

idolhäng, ost och kex var det hos mamma i fredags. innan det hade jag tre timmar fonetiktenta. whoop whoop, eller inte.




spenderade lördagen i myströja (ullared!) framför tv:n. handlade lite mat till vovven med. och sen tömde jag och lillasyster en flaska vin och resterna i baginboxen till crazy stupid love och massor skitsnack. klockan passerade 22 så lillasyster fick så vänligt stanna över natt. halv tolv la den ena datorn av och den avstängda började spela musik. vi tog det som ett tecken från pappa att det var dags att sova. så sagt och gjort så delade vi säng, alla tre. på söndagen möblerade vi om lite hos lillasyster. vi flyttade på soffan och hittade det här:



och det här:


mamma städade lite och la fram lite färsk frukt och dukar. vi lagade mat och sen såg vi ut ungefär såhär:



jag och hunden åkte ut på landet och spenderade en natt där. hem och till skolan imorse. fick veta att jag klarade grammatiktentan för andra gången. och nu har jag transkriberat en inspelning.

på återseende... ;)

Kommentarer
Postat av: lillasyster.

tack för uppdateringen! =D kul att veta vad du har för dig om dagarna ;)

2011-10-17 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback