scary shit.


weheartit.

jag har spenderat helgen i stan och på landet. pratat känslor och rädslor. drack lite vin och blev ärlig, öppen och sårbar.
jag vet inte, men jag börjar landa i det här med att plugga och jobba nu. skolan suger men det är något jag vill ha med mig. det känns som en skyldighet om jag ska kunna möta elever i framtiden. men mest av allt är det ganska lugnt. och lugnet skrämmer mig. den där känslan av välbehag känns lite för bra för att vara sann. men jag tänkte köra på. det blir inte bättre för att jag oroar mig och skapar sådant som inte finns, eller som jag inte vet om. när det tar stopp tar det stopp. helt plötsligt står stenmuren där och jag får ta mig över den då.

happy halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback