voulez vous coucher avec moi ce soir?



jaha, ännu en natt till ända. inte vilken natt som helst. jag har nämligen lyckats sabba nattsömnen för mig, pojken och hunden. svurit några gånger och skurat golven. jodå. började med att jag somnade på rygg, vaknade av ett ryck och slängde mig runt. erik som precis somnat in vaknade lika hastigt han. sen somnade jag med hundens vattenglas i handen. hällde ut första skvätten över mig, kastar sedan glaset ner på golvet och skriker rakt ut för att jag blir rädd. undrar vad fan som hänt och går som en zombie och plaskar i vattnet. erik räddar min telefon och jag letar mig in till badrummet för att hämta en handduk. svär en liiiten ramsa under tiden. som om det var nog? nej, sedan vet jag att jag drömmer något (oklart vad men jag var iaf ute och gick) och vaknar sedan av att jag lägger mig i sängen. nej men vad kul, jag gick ett varv i sömnen med. ingen aning om var jag var eller vad jag gjorde. erik frågade vad jag gjorde och när han inte fick något svar "gick du i sömnen?" svaret han fick då? "inte fan vet väl jag". ehm.. väck aldrig den björn som sover, och vaknar den av sig själv - låtsas sova! men det var inatt, till frukost blev det en halv hamburgertallrik så jag tror att den här dagen har potential ändå.

Kommentarer
Postat av: mammi

Hahahaha <3

2011-11-18 @ 05:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback