sommartid (i ett iskallt ikea-land)


imorse när jag var ute med hunden såg jag årets första blommor. då blev jag så glad att jag var tvungen att mms:a en bild till mami. sen åkte jag ut till mantorp park och tittade på bilar, det har jag inte gjort sedan jag var liten och var där med pappa. eller, jag var där några timmar igår också. där var det skitkallt. det blåste från alla håll och kanter. ett tag glömde jag bort att jag hade tår på fötterna, men sen fikade vi och då började de göra satans ont så då kom jag ihåg igen.

PS. exakt hur kul är det inte att morgonens sommarfynd på nattpromenaden ersattes av snöflingor? det är så kul att jag med varendaste litet ben i kroppen önskar att jag aldrig mer kommer behöva se snö.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback