mars månad tjugohundraelva.

Dag 08- Korta små mål för denna månad, och varför.

- slutföra praktiken. och göra det bra. det är nu det är på riktigt liksom.
- hålla i pengarna. för att nudlar är gott ;)
- ta tag i promenader igen. det är så mycket lättare att ta sig ut på promenad när solen värmer kinderna. och jag mår så mycket bättre när jag faktiskt rör på mig.
- må bra. skifte av årstid innebär alltid en risk att jag gräver ner mig. jag vet inte varför men just övergången är jobbig, men nu är jag medveten om det och jag ska se till att inte falla. varför envisas med att göra livet svårare än vad det behöver vara? livet är roligare när man inte tar det på så stort allvar och med ett leende på läpparna.
- ta tag i skolan på riktigt. hemtenta och c-uppsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback