uppdaterar.

mamma påpekade att jag är dålig på att uppdatera. jag vet inte vad det mest beror på, att det inte händer något eller att inspirationen för att göra något alls är i botten. jag går klädd i mjukisbyxor dygnet runt ungefär. osminkad och med skitigt hår. har mest hängt med lillasyster, och hos mami och lillebror. det är då jag trivs bäst. där kan man vara sig själv, på gott och ont ;) lillasyster byggde en bar så nu har jag ett nytt stammishak! idag har jag varit på väg ut och gå två gånger, den första gången stannade jag hemma för att jag var tvungen att stoppa något i magen. mådde riktigt illa. den andra gången var det hunden som mådde illa och kräktes. jag är som en hönsmamma och vågar inte lämna honom ensam när han hostar och harklar.
i fredags var jag på stan med systrarna. efter några öl, drinkar, cider och några timmar hos lillasyster (jag sa ju att den där baren är stammishaket) hamnade vi på storan. mycket trevlig kväll. välbehövligt systerhäng!
så mamma, nu har du något att läsa. ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback