morgonstund.

sov som en kratta i natt. först kunde jag inte sova för jag hade magkatarren från helvetet. två tabletter och en timme med kramper senare kunde jag andas normalt igen. hade telefonkontakt då och då med erik som hade tre timmars bilresa hem till sängen, efter tolv timmars jobb och ingen mat. men han kom hem till sig och jag somnade till simpsons. drömt massor. vaknade först av att dumbledore/hagrid kastade ormar på mig. det var då jag råkade sparka ner hunden från soffan. vaknade en stund efter av att hunden skulle upp igen. trettio minuter senare stod lillasyster inför en obehaglig situation och jag låg vaken mellan fyra och fem.

halv sju gav jag upp och satte på morgonkaffet. intog det i sällskap av brothers & sisters. sen bakade jag "
bullar".


klockan är tio och jag har redan bakat och diskat. en lördag. lite stolt men mest förvånad.
hunden, han tar igen den där stunden han fick sova på kudden på golvet.


kvar på dagens schema är dusch, plugg och häng med familj.
hoppas du får en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Samma blogg som jag använde mig av till bullarna jag bakade =) Hon bakar så himla mycket som ser så gott ut!

Postat av: alex.

Ja det är en farlig blogg att besöka! Man vill testa att baka allt.

2011-08-01 @ 11:58:40
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback