zZz.. bara en timme..

skickade in kartläggningen 05.06 imorse. jorå!
somnade en timme på soffan innan det var dags att ta sig upp till uni, skriva ut och lämna in fanskapet. hängde lite med världens bästa malin sen. jag störde henne i hennes plugg. that's what friends are for.

jag har inte känt mig så trött hittills men det kommer väl som ett brev på posten vid sju och jag somnar i tvättstugan. skulle jag lägga mig nu skulle jag inte ta mig upp. hunden skulle få kissa inne och jag skulle vakna imorgon med cushion face deluxe!

sömnbrist ger en liten känsla av... ja... att hissen inte riktigt går hela vägen upp. jag känner liksom hur hjärnkapaciteten avtagit. hur jag kan titta på någon/något för länge, med helt tom blick och veta att jag ska vända bort blicken men det.går.inte! hur jag lyssnar när någon pratar men det skulle lika gärna kunna vara på flamländska för jag förstår inte ett ord. på frågan hur jag mår kan jag efter fem minuters tankeverksamhet svara, frankrike. jag har en bild av att jag har något jätteviktigt att berätta, ett jätteviktigt budskap. typ, sol. blåser någon i mitt vänstra öra kan man känna luften komma ut ur både näsa, mun och högeröra.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det va trevligt att blev störd av dig.. blev ju inte störd något mer sen under dagen så har allt hunnit med plugg och allt ja skulle iaf =) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback