sunkig är bara förnamnet.

fy fan! så äcklig jag är!
sitter hemma och pluggar. småäter till jag mår illa och drar på mig en tjocktröja i för stor storlek för att dölja choklad-skvalp-magen. varvar med en promenad. tittar på doumentet och gömmer ansiktet i händerna. försöker andas. några.dagar.kvar.
oduschad. tights och munkjacka. tightsrumpa idag igen. hahahaha. blev bjuden på fika hos storasyster och familj efter promenade men var tvungen att säga nej, jag kunde inte förmå mig att ta av mig min långa jacka som döljer den tragiska skapelsen under.. tightsrumpa.

mitt couple sa en gång att jag inte ska vara så ärlig på bloggen.. men hur kul är det att läsa om rosa fluff-fluff när verkligheten är smutsiga kläder, risk för smell-guard om jag inte duschar snart, dreads i håret och tentaångest? är livet fluff så är det, är det bajs så är det. rakt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback