2011 - bring it on!

började avslutet av 2010 med de jag älskar mest. kom hem och försökte göra något åt mitt skabbiga yttre. nyborstat hår och favoritparfymen. dagen till ära blev det klänning med tyll och paljetter. han hade kostym. vi lagade mat som tog alldeles för lång tid att göra. magen skrek och fick fyllas med choklad för överlevnad. hunden åt så mycket oxfilé att han började skifta i illamående-grön ungefär. vi åt till vi fick ungefär samma färg. drack vin. skulle spela spel men det började brinna i en lägenhet i trappuppgången bredvid så vi kom av oss. promenad med hunden bland raketer och blåljus. skumpa och skål vid tolvslaget. glittrande raketer och nyårspuss. godis och soffhäng. han tittade på film, jag somnade med en kudde över huvudet. filmen tog slut och jag somnade om i sängen.

2010 blev 2011.
jag hoppas att 2011 blir bra. jag hoppas mest på examen och jobb. det är målen med det här året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback