somebody alert the authorities, she's got criminal intent.




helgen går mot sitt slut. vecka 6 imorgon. en vecka praktik. jag är livrädd. nervös men förväntansfull. det är nu eller aldrig. en sjätteklass. jag vill så mycket att det här ska bli bra!
jag har samlat energi och kraft i helgen. erkänt mina svagheter, sökt styrka. satt ord på rädslor, sett andra glittra av lycka.
fredagsdagen spenderades med systrar och troll. kvällen med spel och take-away. lite för mycket rosa. lördag, latdag. gick några varv med hunden, annars var det lugna gatan. lämnade knappt sängen och onlinepizza levererade lunchen. tjejkväll (+två pojkar) på kvällen. satan vilken bra kväll! jellyshots och dans. träffade c. herregud vad jag saknar henne! gick hem barfota med klackarna i ena handen, burger king-påsen i den andra. kom hem nedfrusen och söndergråten. det kändes som om jag gick på glas. gruset satt fast i fötterna. somnade inbäddad i täcket, med huvudet i hans knä. började dagen med moster, mami och lillasyster. syster hjälpte mig med förberedelser inför imorgon. lunchade, sov i soffan och fikade. nu lyssnar jag på lw och samlar mig inför imorgon.


Kommentarer
Postat av: C

Så förbannat underbart att se dig. Saknar dig också!

2011-02-06 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback