2011.02.17/alexandra.



jag vill inte plugga. jag vill inte läsa om konflikter, yrkesspråk och etiska dilemman.
jag vill: baka kakor. göra en tårta. äta tårta (jag som inte ens tycker om tårta !). ha filmmarathon. sova till dåliga filmer. gå en långpromenad. kramas. pussla. fika. hänga med vänner. fika med familjen. shoppa. njuta av solsken på en uteservering. få fräknar, som jag sen försöker sminka över. ta fram min jeansjacka och hänga undan den stora, otympliga vinterjackan. måla naglarna ljuslila. köpa hem tulpaner.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte lätt när man har en massa viljor att försöka tillfredställa när det finns ett HAV av måsten =( Vill oxå ha tid för saker av dina ovan nämnda önskningar.. Vill bli klar med skolan NU!!

Postat av: alex.

joo.. och den här kursen känns det ju som det är 250% med eftersom det är c-uppsats och vfu-planering också.. grr* men imorgon glömmer vi det! ;)

2011-02-18 @ 10:05:33
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback