2011/tillbakablick.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? skrev c-uppsats, började jobba som timvikarie.
Höll du några av dina nyårslöften? nej.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
Dog någon som stod dig nära? nej, tack och lov.
Vilka länder besökte du? tog mig inte utanför landsgränsen.
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? ett jobb.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? när jag lämnade in c-uppsatsen och fick klartecken på att den var godkänd! (jag orkar inte leta upp datumet). storasysters bröllop 13 augusti.
Vad var din största framgång 2011? min lärarexamen!
Största misstaget? ??
Har du varit sjuk eller skadat dig? inget allvarligt.
Bästa köpet? sparkdräkten? hela ullaredsresan tar jag med mig från '11.
Vad spenderade du mest pengar på? hyra och mat.
Gjorde någonting dig riktigt glad? storasysters bröllop var magiskt. VG på c-uppsatsen!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? innan jag kände dig - melissa horn.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? "man glömmer att man trivs med livet ibland" - lw. jag har nog varit gladare, även om jag försökt glömma det.
Vad önskar du att du gjort mer? hittat tid att umgås med syskon och familj innan de lämnade stan.
Vad önskar du att du gjort mindre? nojjat.
Hur tillbringade du julen? hos moster med familj tillsammans med tokiga, finaste släkten.
Blev du kär i år? sådär löjligt, glitter i ögonen-kär.
Favoritprogram på TV? halv åtta hos mig.
Bästa boken du läste i år? andraspråksinlärning? förutom kurslitteratur har jag mest läst ELLE.
Största musikaliska upptäckten? country. (countrykvällar i lillasysters bar!!)
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? höstskor.
Något du önskade dig men inte fick? ytliga saker.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? firade.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ett jobb.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? sparkdräkt.
Vad fick dig att må bra? mamma. hon känner mig så läskigt bra.
Vilken kändis var du mest sugen på? pierce brosnan! angelina jolie.
Vem saknade du? pappa. johanna, natali, storasyster.
De bästa nya människorna du träffade? jag är ju inte så bra på det där med att träffa nytt folk. så, jag håller mig till de jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback