tjugofyra.

okej. nyårsafton. dagen jag har försökt undvika i sådär en månad är här. tyvärr tror jag att jag kommer bli magsjuk ikväll. sådär vid 17.45. ojdå. twittrade om min ångest igår. idag äter den upp mig inifrån! jag kan inte mingla!!

gårkvällens tweets:
"Gubben berättade att det kommer 24 pers på festen imorgon. "lite lagom att mingla med" försökte han."
"1) jag kan INTE mingla. Jag är socialt inkompetent och totalt urkass på att mingla. Jag sitter tyst i ett hörn och klunkar vin."
"2) 24 pers, "lite lagom att mingla med"!?Jag känner inte ens tjugofyra personer! Jag kanske kommer känna 24 st sammanlagt under min livstid."


när han fyllde 30 var det i och för sig 100 pers på festen. men jag vet inte, då lyckades jag jävligt bra att smälta in i ett hörn. hälsade på kanske tre personer som jag inte träffat innan. den här gången. jävlar. tjugofyra är lite för lite för att inte synas alls.



ojdå, nu kom illamåendet. måste nog stanna hemma. *kräks*

Kommentarer
Postat av: mammi

Förstår din känsla men jag är säker på att du överlever den här kvällen och att du kommer att få det trevligt! Du om nån vet ju att du klarar mer än du tror ! Älskar dig / mamma

2011-12-31 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback