jingle bell rock.

det finns en kväll varje år som man vet kommer spåra. man vet redan innan att man kryper hem och att man mår skit dagen efter (inte malin, hon blir ju inte bakis..). de två senaste åren har jag haft skola runt 8-9 dagen efter men i år har jag tagit ledigt och ska kurera min alkoholskadade kropp. men först ska jag ha så sjukt jävla kul på torsdag som jag vet att vi brukar ha.

2007:


2008:




2010:



som sagt, det spårar. och nu har jag ändå censurerat bland bilderna. hahaha.
flickor, vad ska ni ha på er!?
och vad hände med 2009? jag hittar inga bilder, var vi inte där då?

2011.12.15 - here we come!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har bilder från 2009 :) Men det kanske bara var jag som tog kort då =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback