julen 2011.

julen är över. imorgon åker tomtarna ut. tänkte egentligen slänga in dem i garderoben idag men jag sov mest istället, och rea-shoppade. för att sammanfatta julhelgen: mysig! 23e med mamma och småsyskon, julmat och "skönheten och odjuret". julafton med världens bästa familj. juldagen-idag spenderades på landet.

bäst i år? olivers glädje när han fick den rosa ps3-kontrollen. och mammas min när hon öppnade kaffemaskinen.

tomten har insett vilken fin människa jag är och jag blev ordentligt bortskämd i år med:


resväska, necessär, sängkläder, termos, hudkräm. (+smink)


duk och ljusstake.


tofflor som man värmer i micron och muggar.


he knows me.. choklad och en stensko.

+ pengar och presentkort men de hann inte fotas innan de spenderades.


tack fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback