första luckan öppnad.


första december idag, redan! har fått lite julstämning nu faktiskt. mest på morgonen när det fortfarande är mörkt ute. det gör att morgonkaffet smakar lite bättre än vanligt.
vaknade lagom till julkalendern idag, fortsatte med frukost och chokladkalender. det bästa är att man kan inte spara en lucka, den öppnas ju på dagen eller brinner inne. så när erik inte är här får jag öppna två luckor! det var ju inte alls, inte a l l s, tanken med att köpa en kalender till honom med. nu ska jag bara hålla honom borta hela december..

ps. mamma, duken ser bara skrynklig ut på bilden. jävla skitkamera. självklart strök jag den innan jag la på den! ;)

Kommentarer
Postat av: mammi

Tur att du ska köpa dig en ny kamera. En sån där som får mamma att sätta kaffet i halsen, kan man ju inte ha .. för inte skulle DU lägga på en ostruken duk ;)

2011-12-01 @ 18:14:19
Postat av: alex.

haha ja visst är det. så här kan man ju inte ha det :p ser ju ut som jag är asslarvig och det vet vi ju att jag inte är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback