extreme makeover (home edition).


hunden är magsjuk igen. jag skulle kunna svära högt, ljudligt och länge över det men vad hjälper det egentligen? det är egentligen mest synd om honom. han klarar inte riktigt av kyla och hela hösten/vintern är han antingen förkyld eller magsjuk. det är inte lätt att gå med magen i marken.
jag försöker se det positivt, nu har jag en anledning att förnya. hallmattan finns inte längre kvar. den fick lite fint packas ihop och förvisas till soprummet. nu kan jag kanske köpa en som inte är vit (hur tänkte jag där?) och som inte viker upp sig för just nu har den mest varit till besvär och orsakat diverse irritationstillfällen och långa haranger av svordomar. men som sagt, nu har hunden gett mig ett problem mindre..

Kommentarer
Postat av: mammi



<3 stackars Amor <3

2011-12-19 @ 05:54:43
Postat av: alex.

ja :( men i natt har han iaf sovit hela natten så idag ska han få små portioner mat :D

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback