drömmar och en sjöjungfru.

vaknade med andan i halsen. panik! jag drömde att jag åkte runt i en bil och sköt ihjäl folk. men paniken berodde på att jag fastnat på bild och jag var livrädd att de skulle komma på mig..! inte att jag sköt folk, nej att jag skulle åka fast. =/ jag vet inte, men jag börjar undra om jag är en ond människa djupt där inne. har en liten svart bit kol istället för ett pulserande rött, litet gulligt hjärta.

lagom till morgonkaffet började jag tänka tillbaka. sådär fem år. (fem år !) 2006. studenten, balen, bulgarien. var evigheter sedan jag saknade den tiden men nu skulle jag göra vad som helst för att få vara där igen. inte allt, nej är mycket jag inte skulle vilja uppleva igen men liksom besöka lite här och lite där, lite då och lite sen. jag saknade för en sekund till och med balträningarna.. de där träningarna när bakfyllan gjorde det omöjligt att snurra, snurra och snurra.

har så jävla ont i rygg och nacke att jag blir galen. jag saknar tiden när jag kunde stå med fötterna ihop utan att se ut som en sjöjungfru. idag ska jag äntligen till frisören! jag fegar nog ur och kapar inte.

c-uppsats var det visst också.

PS. när jag googlade sjöjungfru fick jag upp förslaget sjöko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback