observation.

var med mamma och förtidsröstade idag. hon alltså, jag gjorde det för typ en eeevighet sen..

[OBS! nu handlar inte inlägget längre om mamma.]
bitterfittor som bara klagar på allt! som att bordet står fel, kön har fel vinkel och att "herregud nån kan ju se att jag tar en valsedel, eller att jag tar en av varje! gud förbjude - de kan räkna ut att jag röstar!" och sedan skäller hon ut en gammal tant (som knappt kunde gå själv!) för att hon gjort fel "sååå många gånger som hon måste röstat borde hon ju kunna det här.." tanten kom ju knappt ihåg vad hon hette, hur ska hon då komma ihåg hur hon gjorde för fyra år sedan!?

nej. ta ifrån bitterfittorna rösträtten eller ge dem en egen tid att rösta på. och se för guds skull till att ha rätt vinkel på bord och kö! skriv gärna "leksaksaffär" eller något med så ingen kan förstå att det är rösta hon ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback