jag skäms !

jag har aldrig tidigare skämts så här mycket över att vara svensk!
det är något som brukar mötas med ett "wow. coolt."
nu kommer jag inte säga det till någon. inte på minst fyra år.
max fyra år, förresten. för jag räknar med att det här är aldrig kommer att upprepas!
jag tänkte skriva "hur tänker de som röstar på sd" men kom på att uppenbarligen tänker de inte alls.
det är skrämmande att det finns människor som saknar empati och medmänsklighet. och uppenbarligen är de ganska många!

jag finner inga ord för att beskriva hur arg och besviken jag är. jag är tom. igår när deras jävla procentenheter steg hela tiden hade jag en klump i hals och mage. jag var så arg och ledsen att jag var på väg att börja gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback