walk of shame.


weheartit.

alltså, jag har inte varit ute på äventyr. men har haft två bortamatcher i helgen. inte sovit hemma någon natt. fredag-lördag delade jag och lillasyster säng efter spelning, tågresa och max-burgare. lördag-söndag intog jag sovplats hos mami och lillebror. men det spelar ingen roll för när man ska gå hem och man ser sådär nyvaken ut och bara har halva ögonen sminkade och håret i en slarvig knut på ena sidan av huvudet ser det ut som om man smet innan sovkompisen vaknade. stängde dörren så tyst som möjligt, släppte nyckeln i brevlådan och hoppades att klackarna inte skulle klicka så högt. skulden och skammen bränner i de rödsprängda ögonen och man gör allt för att slippa ögonkontakt med mötande trafik. ni förstår. men nej, jag gick från mamma! men det står det inte i ögonen. det är inte klart för dem man möter, nej de tänker "åhoj, vart har du sovit inatt.. moahaha. hehe".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback