symptom/diagnos

hade tänkt starta dagen med en promenad. minst två timmar. men fick hoppa det. har i några veckor haft ont i vänster vad, på utsidan. trodde först det var benhinnorna som spökade men nej. det gör ont i typ en muskel eller så. känns som den ska gå av när jag är ute och går, till det att den domnar bort. då känns det inte alls. även när jag inte går och trycker på benet känns det liksom inget, eller jag känner att något rör benet men inte mer än så. lite läskigt. är stenhårt också. det har det i och för sig varit i några veckor så jag tänkte gå ändå, det slutar ju göra ont efter ett tag. men idag surrar det i hela vaden när jag spänner benet, eller typ böjer mig ner så att det stretchas. hmm..

jaja, en liten hypokondriker bor det allt i mig med. :p

Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Nu är det dags för en tävling igen.Var med in min tävling och vinn 2 ögonskuggor från maybelline.



Lycka till!



Kram/ Piicha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback