snuvad på konfekten.

i natt drömde jag att vi skulle på westlife-konsert. med vi menar jag vi som brukade spendera x antal kalla timmar tillsammans för att mosas mot ett kravallstaket och skrika oss hesa.
jag drömde om hela köandet. heeela. det var segt.
sen fick vi gå in. det var typ en aula, påminde lite om key1, fast längre. hamnade långt bak men trängde oss fram till stolarna vid scenen. tittade på förbandet. fyra tjejer som satt på varsin stol. lyssnade på dem. jag hörde alltså musik i drömmen. sen gick de av scenen. nu nu NU! mrB!
neej, vi tröttnade på att vänta så vi gick hem..

jag drömde alltså om kö, trängsel och urdåliga förband för att lämna och vakna innan mrB gör entré! f*ck!


Kommentarer
Postat av: Malin

Knäppa vi var du.. Mr B o co kan man ju inte skippa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback