housewife.



knightcat.
bakat lite sen jag kom hem. två kakor till kvällens fikadejt. blir mer och mer övertygad om att jag skulle passa som hemmafru. städa, laga mat, fylla frysen med kakor och hembakat bröd. inreda varenda vrå i hemmet. prova nya recept och spännande mellanmål till barnen. middagsbjudningar och några flaskor vin. göra läxor och fylla huset med nyplockade blommbuketter. ja, och vara lyxhustru samtidigt så jag de dagar jag inte orkar med ungarna kan lämna dem till nannyn och åka på shopping- eller spahelg till någon storstad med vänner. dricka vin och snacka skit. komma hem med en överfull resväska. och kanske en liten present eller två till barnen i handbagaget. jodå det skulle funka.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, lyxhustru låter inte fel när du säger det! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback