2010.10.25 lånedag!

Dagens...
Frukost:
knäcke och kaffe
Lunch: pizza-sallad, banan och clementin
Middag: stekt potatis, korv och ägg
Godis: hittade några godisar på mammas godisfat. och en vaniljbulle.
Vill Ha: en vecka till på mig att plugga
Humör: det går bra nu, men med lite tentaångest.
Gjort: pluggat och följt med lillasyster till vårdcentralen och apoteket.
Planer: plugga lite till innan jag ska krama kudden.
Köp: en blommig tandborste och tandkräm
Låt: jag vet vem jag är när jag är hos dig - melissa horn.
Tittar på: lite sällskap ♥
Bästa: helgen gav lite energi för den här veckan.
Sämsta: bara en dag kvar till tentan nu :/ shiit.
Sjuka: tentaångest borde räknas som sjukdomstillstånd. annars är lillasyster sjuk så det räcker och blir över åt ganska många.
Väder: en helt ok höstdag.
Saknad: gamla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback