lunchpaus.

Dagens...
Frukost:
kaffe och macka
Lunch: kycklingkebab med ris
Middag: ??
Godis: gott&blandat och choklad
Vill Ha: jul!
Humör: på topp
Gjort: tvättat en matta, hängt lite för länge på fb och läst ett kapitel
Planer: läsa minst två kapitel till. skicka några mail. avslutar dagen med pussel och öl hos lillasyster
Köp: inget än så länge. kan kanske bli en klänning sen..
Låt: safe - westlife
Tittar på: en hög med kurslitteratur
Bästa: jag är ledig. har troligtvis fått den bästa handledaren jag kunde få till min c-uppsats! den enda som hade kunnat passa bättre hade kanske varit snyggläraren..
Sämsta: jag vaknade halv 7. hunden pissade ner mattan.
Sjuka: den där förkylningen som inte vill lämna näsa (och hals på morgonen)
Väder: grått och kallt.
Saknad: pappa. har dåligt samvete att jag inte var uppe och tände ljus på farsdag. jag hoppas att änglarna gav dig en kaka och en trisslott..

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du fått reda på din handledare? Fått mail om det eller? Vill ju oxå veta nu ju =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback