litteraturseminarium.

skolan klar för den här veckan. egentligen ska jag till norrköping vid ett men jag tror jag råkar glömma det och tar helg nu. en kopp kaffe och lite choklad.
min grupp hade ansvaret för dagens litteraturseminarium. vi kan kalla det improviserat.. det påminde lite om det där seminariet vi hade första året. om antologier.
malin, kommer du ihåg? vi var 6 personer som höll upp varsin bok och läste i innehållsförteckningen om vilka författare som fanns med. konstaterade att "ja, inte så många kvinnor kanske". sa "jaha, hehe" och tackade för oss. idag startade vi diskussioner om högläsning i de andra grupperna, fikade och konstaterade att vi inte fick grepp om det övergripande begreppet. "jaha, hehe, tack för oss och trevlig helg". och så diskuterade vi vad det bäst ska stå i en annons på blocket om man ska sälja ett barn, "som ny" var ett förslag..

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha.. Hur skulle ja kunna glömma det seminariet.. Det var ju toppklass på det =S lr inte..

Inte det mest planerade men vi fick ju något sagt iaf, om det gick och tolka är en annan femma =p haha

Postat av: alex.

haha, ja det kan utan tvekan klassas som bland det sämsta jag presterat någonsin ;)

2010-11-12 @ 10:49:04
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback