hittar så roliga saker hos anna.

JAG:
kan se skräckfilmer själv? nee. jag blir såå trött just då.. hehe.

är snäll? snällast. blandat med en liten bitch.
väljer högklackat före sneakers på en utekväll? alltid!
sjunger i duschen? nej.
är galen? psycho.. nej, inte så värst. wild and crazy för mig är att vara uppe till midnatt eller gå ut i snön med skor som det är hål i..

har tatuerat mig? alltså, inte mig själv. men någon annan har tatuerat mig.
någonsin frågat chans på någon? malin och lisa. de sa ja båda två. samtidigt.
har något syskon? 4 st
har sprungit från polisen? haha. ja. en valborg försvann vi in i skogen..

varit och sett någon världsartist? mm.

 


VISSTE DU
att min senaste kyss? funkade ;)
att jag tror att? alla får det straff som är värst för dem. i andras ögon kanske det inte ser ut som ett straff, men don efter person.

att idag har jag? lekt med trollen.

att i kväll ska jag?  fira världens finaste lisa. förtära lite alkohol och snacka massor skit.
att mitt mål i livet är? att vara tillfreds med mitt liv.

att jag nästan aldrig? tar tag i saker förrän det är nästan för sent.

att jag alltid blir tagen för att vara? 15 år. och otrevlig och tråkig bara för att jag är blyg.
att jag känner mig som? heffaklumpen.

att jag inte kommer ihåg?
pappas röst.
att när jag vaknar på morgonen?
är jag alltid kissnödig
att innan jag går och lägger mig? går jag på toaletten, släcker lampor och försöker fånga hunden.

att jag verkligen inte tycker om? ormar!

att låten som går varm hemma hos mig just nu är? den här spellistan. omåomigen.


VEM

kramade dig senast? cessan, tobbe eller gerzon.
pussade dig senast? e.

ringde dig senast? meli.
plingade du senast? meli.
var hemma hos dig senast? e.
var du hemma hos senast?
cessan, jonas och trollen.


VAD
gör du och vad har du på dig? uppdaterar bloggen när jag borde duscha. elefantbyxorna och en randig tröja.

har du för sorts nalle? en halvtrasig.

vad spenderade du senast pengar på? vin.
kommer hända för dig i vinter? plugg. och kommer nog halka/cykla omkull någon gång med.
käka du senast? kött, potatis och sås.

längtar du till just nu? jul!
ska du göra imorgon? plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback