time for a change.| mitt nya liv.

00.00 går startskottet. nu ska här byggas ett nytt liv.
börjar med att kasta de sista bitarna av lördagsgodiset. ger bort påsen med femton glassar till lillebror.
så pass känner jag mig själv att jag vet att jag saknar självdisciplin. se bara här, jag har sjukt mycket att plugga. vad gör jag? uppdaterar blogg och facebook.. eeh.
självklart får jag fika om det är viktiga händelser. och jag kan inte sluta med godis. då dör jag nog. men försöka äta godis endast på helgerna. och då inte för 50 kr på fredag och 70 kr på lördag. och så resterna till frukost på söndag.

hur länge tror ni jag klarar det?
med tanke på att jag kommer påminnas imorgon när jag går in på fb chansar jag på onsdag förmiddag?

Kommentarer
Postat av: Liten syster.

Äggmackor är väl tillåtet? Det är ju nyttigt med ägg :D

2010-05-31 @ 11:46:25
Postat av: alex.

ja herregud ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback