säker. osäker. tveksam. biatch? trött.

ganska härligt faktiskt. att sväva i ingenting. inga toppar, inga dalar. precis lagom.

lägger all min energi och lite till på praktiken. det känns så fantastiskt bra. det är det här jag vill. det blir inte alltid bra. hjälp vad fel jag gör. men jag känner själv en utveckling. jag känner mig säkrare än någonsin på att det är rätt. ja, förutom igår precis innan lunch. då funderade jag på att kasta in handduken och börja jobba med maskiner som inte kan prata.

promenerade och glassade med
lisa idag. muchas nice! sprang på en klasskompis från högstadiet med. saknar den tiden lite..

ikväll är inspirationen i botten. har skrivit två meningar på det där dokumentet som borde vara klart imorgon. klarade hemtentan. 4,5 hp till. tack! sommaren känns långt bort. vääldigt långt bort. varför planera den nu? det är 100 uppgifter eller så kvar till dess.

svammel om ingenting. gäsp. snart helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback