på hög.

när det blir för mycket får jag istället ingenting gjort.
jag skulle verkligen behöva storstäda hemma. dammsuga, torka golv och torka skåpsluckor. inte bara plocka undan det som syns mest. jag har ett bondgårdstema att planera till vfu:n. få ihop lektioner, skriva häften om tio olika djur och fordon, planera vad som ska göras när och hur. och när ska vi göra det som vi inte kommer hinna på den tänkta lektionen? gå ut med reklam. herregud vad reklam jag har! den samlas på hög, i dammet på köksgolvet. planera sommaren och kolla upp det sista. plugg, jag har sådär nio kursuppgifter kvar. kanske dags att ta tag i dem? träffa vänner. jag saknar er, jag vill träffas och hänga. göra absolut ingenting och ändå vara nöjd med livet.
dags att sluta klaga och ta tag i allt istället? joo.. jag ska bara steka korv först. och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback