en helg som gick.

söndag och klockan är snart fem. helgen går mot sitt slut.
fredagen spenderades med lillasyster. ikano och leta present. sen nh's uteservering. en öl, en till och en shot. oops. men satan så trevligt det var! första utehänget för min del i år!
igår bakade jag. kärleksmums, hallonmuffins och äpple- o kanelmuffins. smakade inte skit. sen hem till storasyster. tacos och skräckfilm. och en flaska vin och lite skvaller där i mitten. en syster i chocktillstånd. filmen var en besvikelse. hade förväntat mig att inte våga sova ensam på en vecka, ehh.. jo då. ryckte till när pojkvännen kom flygande. mycket mer än så var det inte. ja, och så tycker jag inte om "the ring"-krypandet.!
idag blev det sovmorgon. fejjan. långpromenad med hunden. plock. skära upp kakan och frysa in den. nu väntar jag på att storasyster ska höra av sig och säga om hon kan gå ikväll eller inte.

imorgon börjar sista praktikveckan. =((


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror nog att morsan o jag var först med "utehänget" i år. Jösses Alexandra...vi är nog inte så gamla ändå;) Pia

2010-05-23 @ 23:18:57
Postat av: alex.

haha. nej ni är nog inte det. inte än.. värre blir det på onsdag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback