crazy. farm crazy. going loco.

- hur skrattar en hungrig häst?
- hö hö hö.

-vad heter det där fåret?
- bääärtil!

- kommer ni ihåg barnprogrammet som gick när vi var små? om familjen som levde i rymden i framtiden?
the getsons!

hahaha. det här bondgårdstemat lockar fram mina sämsta sidor.
men kul är jag. som fään. fjäderfään!
moahahaha.


hela kvällar med faktatexter om djur. kor, hästar, får, getter, ankor, höns...
en heldag på bondgården. en helt fantastisk dag, trots pissregn och en hel hage full med skit. och en alexandra med blöta tygskor. och en ladugård som luktade.. ko.
jag känner nu att jag verkligen älskar doften av varm asfalt och avgaser. herregud vad jag längtar efter en kall öl på en uteservering som bara surrar av liv och rörelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback