vaken en timme. lager på lager.

gick och la mig tidigt igår. runt 23 kanske. somnade. vaknade vid ett och kunde inte somna om! hade fått någon slags power-nap. vände och vred på mig. tänkte. tänkte. vände lite till. kramade hunden och började utveckla någon slags "hjälp-jag-kan-inte-sova-och-jag-ska-snart-upp-och-ha-praktik!"-ångest. resultatet? jag tänkte ännu mer och kunde verkligen inte komma till ro! till slut tvingade jag mig själv att stänga av hjärnan och det fungerade efter ett tag. vaknade vid fem igen, kramades med hunden och sen upp vid 5.30 för en varm dusch. dagens fashionista? haha. jo tack. lager, på lager, på lager. men det är vad som krävs när man har praktik. och för mig som fryser mest hela året om så gör det inte så mycket.
i eftermiddag ska jag till veterinären med amor och hans ansikte. hoppas verkligen att de kan hjälpa honom! min lilla älskling! sen är ju alltid veterinären sådär lagom kul. men vem har sagt att man behöver äta sig mätt resten av månaden? man kan ju alltid koka gröt på mjöl och vatten. ;)

ha en bra dag!
xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm..jag vet att det blir dyrt när våra älsklingar blir sjuka, men det brukar ju inta hända så ofta (för oss iaf) Tryck en liten puss på lilla nosen på Amor från oss/Pia

2010-03-09 @ 18:34:16
Postat av: alex.

nej, det är tur att man inte besöker veterinären så ofta. och det blev inte så fasligt dyrt heller så det var skönt. nu håller vi tummarna för att det hjälper honom och han blir bra snart. massor kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback