solen i ögonen. eller på väggarna.




jag älskar när solen lyser in i lägenheten. det gör mig glad. ger energi. jag vill städa och ha det fint. köpa blommor och skura golven med skurmedlet som luktar vårblom. öppna alla fönster och spela lars winnerbäck på högsta volym.
igår köpte jag nya mattor till hallen och köket. för varje detalj som flyttar in i lägenheten känns det bara mer och mer rätt. mer jag. jag tror jag ångrat mig om mitt kök igen. just nu skulle jag vilja ha en kökssoffa. en liten, söt soffa med massor kuddar i olika färger och mönster. blommigt, randigt och prickigt. skogsgrönt. vitt. hmm..


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt nu när våren börjar komma.. nu ska bara is o snö försvinna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback