god morgon./twisted sisters.

morsning.
i natt har jag sovit på trettio centimeter av sängen. hunden har sovit på resterande nittio. rättvist? nja, men har man tratt så har man vissa fördelar och sympatier som gör att jag inte hade hjärta att kasta bort honom. men jag sov bra ändå, vaknade tre minuter innan klockan skulle ringa. låg kvar trettiotre minuter efter att klockan hade ringt.
idag ska jag umgås med världens bästa systrar och småtroll. en tur på stan. hämta skor och besöka systemet. välja kläder och dricka kaffe. skvallra. leka. ladda upp inför imorgon. ikväll blir det soffhäng och film med finaste familjen. mami och lillebror lånar ut soffa och bjuder på finmat. ♥
vet ni vad? jag tror idag kommer bli lika grym som igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback