"kväljer du får du gå hem!"


weheartit.
storstädade lillasysters lägenhet innan middagen i lördags. allsång och sanering. typ. jag fick till och med lillasyster att knäskura golven! hon tyckte att det var onödigt att jag lyfte på allt i bokhyllan när jag dammade, att jag dammsög för länge och att det var synd om den stackare som skulle behöva leva ihop med mig och mina krav på renlighet.. jag kan säga att det var första gången på de nio månader hon bott här som hon skurade golven..
enda regeln för att jag skulle få hjälpa till var "kväljer du får du gå hem!"

imorgon lämnar hon mig för värme och bad. paraplydrinkar och james dean. herrejävlar vad jag kommer sakna henne.

Kommentarer
Postat av: liten syster

Det var väldigt snällt att du hjälpte mig!

Kommer sakna dig mer än ord kan förklara. En vecka utan Bill. En vecka utan Amor. En utan äggmacka. En vecka utan vår sjuka humor. En vecka utan Dig!, den personen som gör mig hel! Du är halva mig!

två för priset av en! jag älskar dig mer än ord !

2010-06-14 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback