jag sa att det inte var min dag..

saker som irriterat mig de fyra (sju) timmar jag varit vaken:
- väckarklockan
- grannens mobilvibration som hörs ner till mig
- att jag varit vaken till och från sen 05.05
- tandkrämstuben är nästan slut. phett jobbigt.
- min deo är slut den med. får skaka för att få ut något
- jag tog kjol idag, nu när jag snart ska gå har solen gått i moln. vem hatar mig så!?
- hälften av alla internetsidor jag försöker komma in på vägrar "sidan kan inte visas" - nej jag märker det..!
- jag åt för mycket mat. magen sväller upp och jag mår illa.
- mina fötter är fulla av blåsor. aj och äckel.

jag vet, i-landsproblem men vissa dagar blir fel från början. då har man rätt att klaga på den minsta grej som om det var världens största.!

+ matlådan var riktigt god. mami, du kan det här med köttfärssås!
+ jag hade mer pengar på kontot än jag trodde att jag hade
+ ska till stan med mami. rea och systemet. [sen kommer nog ovanstående + inte stämma längre..]

Kommentarer
Postat av: Malin

- grannens mobilvibration som hörs ner till mig



Jag fattar inte! Jag kan oxå höra det, vad bor i för hus eg?! och det är riktigt riktigt iriterande, en sak att vakna av sin egen men att vakna av ngn annans är hemskt!

Hoppas resten av dagen blir bättre söt!

Postat av: alex.

ja jag vet! och det låter ju som att det var ens egen mobil! hörs ju hur tydligt som helst.

<3

2010-06-22 @ 21:33:04
URL: http://beingme.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej, jag är med i en tävling och jag skulle bli jätte glad om du röstade på min bild ;)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Tack så länge.

2010-06-24 @ 15:03:37
URL: http://denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback