hittade hos vänster.

söndagskväll. what to do? stal den här från anna.

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- En uteservering! Iskall cider/öl och varma nätter.
Eller ligga och sola någonstans där det inte är en massa andra pers.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Upp tidigt, dricka kaffe. Packa väskan för antingen sol och bad eller en shoppingdag. Promenad runt ån med en glass. Hem och duscha, sminka om och på med klackar. Lyssna på fjortismusik, sänka en vinare och göra stan!

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kyckling, grillspett eller majskolvar

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Plugga. LW!! Sen hoppas jag ju på att den riktiga värmen ska komma.. 

5. Dina bästa sommarfärger?
- Vit, beige och ljusgrå. Svart funkar alltid.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Att klaga på att det är för varmt trots att man resten av året klagat på att det är för kallt och man längtar till sommarvärmen. [stal rakt av från anna!]

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- När vi lekte att vi hade hästar i sommarstugan. När mamma tvingade pappa att gräva upp blommor utmed vägkanten för att sen upptäcka att hela trädgården vid stugan var full av dem! Insåg precis att jag verkligen trivdes i det där huset mitt i ingenstans, utan toalett, ingen el och inget vatten..

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet! Men bor man på slätten får man nöja sig med det som finns.. Tinnis?

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Bosse's lakritsglass och blodapelsinsorbet!

10. Vart går din drömsemester?
- New York! Paris kan jag också tänka mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback