black book.

telefonlistan:
- Har du pussat nummer 2?
Lillasysters ex.. nja..
- Vad har du för relation med nummer 20? Farmor. Ja, hon är farmor..
- När ska du träffa nummer 30? Kopieringskoden.. hmm.. 
- Är nummer 18 söt? jadå.
- Vad var ditt första intryck av nummer 13? ehm.. men första intryck kan ju ändras..
- Gillar du nummer 14? Elof. Herregud, hon är ju min andra halva.
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Nej. Men jag såg henne när jag och Natali var på stan.
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Ingen aning. Men det skulle vara kul att springa på varandra snart igen.
- Är du nära vän med nummer 23? Inte längre. Men vi var på högstadiet.
- Har du gått på bio med nummer 4? Handledare på vfu, nja..
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Mamma. Oh ja! Och det får vi se till att göra snart!!
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Det är Anna så jag skulle chansa på Helheten.
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Challe, absolut.
- Vad har du och nummer 24 för relation? Hem. 
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26? Johanna, umgås massor med henne! Prata, skvallra, fika, shoppa, dricka vin, festa, resa..
- Vad är det bästa med nummer 8? Cessan hem, att jag alltid är välkommen dit. Och de två småtrollen!
- Brukar du och nummer 16 träffas? Emmeli. Ja ibland, inte så ofta nu för tiden dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback